klasfoto

klasfoto

dinsdag 26 april 2011

Terug van vakantie...

Iedereen had veel te vertellen!
Mats: Wij zijn op reis geweest naar Italië. Het was een uur vliegen. Daar huurden we een witte auto. We wisten eerst niet hoe de koffer open gaat. We gingen ook naar Bologna. Bert: Ik ben naar Parijs geweest. Ik heb de Eiffeltoren gezien en de Notre Dame. Ik heb ook een Eiffeltorensleutelhanger gekregen. Raf: Wij gingen kamperen in de Ardennen. We waren op een camping waar mijn mama 19 jaar geleden ook eens was. We gingen kajakken. Louka: Moemoe en Vava zijn 40 jaar getrouwd. We zijn naar een kasteel gaan eten. Daar was ook een speeltuin. Er waren twee nichtjes en een neefje en Jinte en ik. Dat zijn 5 kinderen! Kai: Er is een plank van het dak van de speeltuin op mijn been gevallen. Ik heb een hele grote blauwe plek. Ik moest ook eens naar de dokter voor mijn voeten. Tiana: Finn ging komen spelen en slapen. We hebben met water gespeeld. 's Avonds was Finn triestig, ze wou terug naar haar mama. Ik begrijp wel dat ze daarom verdrietig was maar vond het wel heel jammer dat ze niet is blijven slapen. Ik mocht daarom op de Fatboy slapen. Lies: Ik ging mee met mijn vriendin Sofie naar de manege. Daar heb ik Sofie op Apache zien rijden. Casper: Ik ben naar de Efteling geweest met Mats. De Efteling is in Nederland. Ik ging ook op een looping. Merel: Ik heb een konijn gekregen. Hij heet Snuffie en is donkergrijs. Eva: Ik ben voor het eerst gaan paardrijden! Het was op een groot paard! Hij heet Olala. Het was heel heel leuk! Alaina: Ik ben naar mijn oma geweest. Ik mocht mijn nieuwe kleren aandoen. We hebben paaseieren geraapt. Ik had er heel veel maar heb er ook aan mijn zus gegeven. Léonie: Ik ben naar Boudewijnpark geweest. Ik had kriebels in mijn buik van de roetsjbaan. Ik werd nat van de zeeleeuwen. Brent: Mijn vis is gestorven. Ik denk door het vuile water in zijn bokaal. Ik heb nu een schildpad gekregen. Er is een paard bij mijn tante gestorven. Haar veulen is dood geboren. Ze was zo triestig dat ze niet meer at en daarom is ze gestorven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten